×

مصريون في الكويت

EGKW

خبر عاجل

تعرف على راتب أول مصري بالبرلمان الكندي وأغرب طلب قدم له ::: "شديد الحرارة نهارًا".. "الأرصاد" تُعلن تفاصيل طقس الجمعة ::: القوات العراقية تعثر على حقل ألغام لتنظيم "داعش" شمال بغداد ::: "يسكنه الشيطان والجن السفلي".. مثلث برمودة بين حقائق العلم وخيال الأساطير ::: الخطيب ينقلب على رئيس الجبلاية ::: أشجان مستريحة الجيزة.. استولت على مليون جنيه من تخصيص الشقق الوهمية ::: الجيش الليبي يعلن تطورات عسكرية كبيرة جنوبي طرابلس ::: اغتصبوا 3 سيدات وطلبوا فدية.. الجنايات تقضي بإعدام سائق والمؤبد لصديقه ::: قرار خطير.. الولايات المتحدة تستعد لإرسال قوات إضافية إلى السعودية ::: هنا كانت أول بوسة.. أحمد الفيشاوى وزوجته يتبادلان القبلات فى مهرجان الجونة #مهرجان_الجونه_السينمائي ::: «رونالدو» يبحث عن عاملة بمطعم «برجر» لدعوتها على العشاء: لم أنسى لها هذا الموقف ::: صباحيتهم فى السما.. تفاصيل وفاة خالد وشيريهان ليلة الدخلة فى سوهاج ::: «السيسي» يصدر قرارين جمهوريين ::: بعد 875 عاما.. «مجرى العيون».. رحلة انتشال من «القمامة» إلى العالمية ::: "دبحوه ورموه على سكة القطر".. ضبط المتهمين بقتل عامل "مسجل خطر" :::

رسالة من عضو الموقع.. "الشنطة ضاعت فى طيران الجزيرة"

رسالة من عضو الموقع.. "الشنطة ضاعت فى طيران الجزيرة"

طيران الجزيرة

+    -
16/06/2019 01:29 م
كتب : مصريون فى الكويت
انا سافرت من برج العرب يوم الثلاثاء ١٣/٦ انا و ابني على طيران الجزيرة كنت رايحة لزوجي في الكويت و انا بوزن لقيت عندي وزن زيادة لقيت ورايا شاب اسمر مكنش معاه وزن طلبت منه انه ياخد مني شنطة و سألته اذا كان رايح الكويت على طيارة الجزيرة قالي اه كتر الف خيره لما لقاني دايخة بابني اخد الشنطة و كمان طلع معايا لحد ما ركبني الطيارة و راح قعد على كرسيه انا معرفش عنه اي معلومة و لا حتى اسمه و تكت الشنطة كان معاه لما نزلت مطار الكويت ملقتهوش و لا لقيت الشنطة نزلت على السير و لما انهارت و قعدت اسال قالولي انه ممكن يكون نزل الكويت ترانزيت.
 
 
و في الحالة دي الشنط مش بتنزل على السير و هو نفسه بيكون موجود في قاعة تانية حاولت كتير اتحايل عليهم يدخلوني المكان اللي فيه اللي منتظرين الترانزيت لكنهم رفضو لاني كنت ختمت الباسبور الشنطة دي فيها حوالي ٢٠ كيلو فيها كل هدومي انا و ابني و علاج و الله و محتجينه جدا انا و ابني و الله و غالي جدا و معنديش روشتة بيه و لا اقدر أجيبه من هنا و في متعلقات شخصية بتاعتي كمان انا معرفش الترانزيت كان رايح فين. 
 
 
 
 
المصدر: خاص بموقع مصريون فى الكويت

اكتب تعليقك

ادارة الموقع غير مسئولة عن تعليقات المشاركين واى اساءة يتحملها صاحب التعليق وليست ادارة الموقع