×

مصريون في الكويت

EGKW

خبر عاجل

اقتراح نيابي لـ«تعديل التركيبة»... ترحيل 844 ألف هندي ونصف مليون مصري ::: بعد تأكد إصابته بـ كورونا.. خالد الغندور: أتمنى من الجميع الدعاء لـ محمود سعد بالشفاء ::: 12 ألف دينار «طارت» من حساب مواطن ::: سر ارتفاع أعداد الإصابات اليومية بفيروس كورونا فى مصر.. خبير وبائي يجيب ::: عالمة أحياء: لا تتسرع للإصابة ب "كوفيد-19" ::: تويتر تتلقى أول ضربة بعد تهديد ترامب بالغلق ::: بعد الخفافيش وآكل النمل .. حيوان جديد ينقل فيروس كورونا للإنسان ::: الكويت.. الاشتراطات الصحية.. للعودة إلى دور العبادة ::: الكويت.. هكذا ستُحتسب مكافآت الصفوف الأمامية ::: توقيف ممثل مغربي بتهمة «الإساءة إلى الإسلام» ::: عاجل.. النص الكامل لدليل سياسات واجراءات وقواعد العودة التدريجية للعمل ::: الصحة المصرية: توفير أماكن جديدة لتحليل كورونا.. فيديو ::: حدث في الكويت اليوم| اقتراح قانون بمنع زيادة عدد المصريين عن 10% من الكويتيين.. انخفاض كبير للاصابات اليومية بكورونا فى الكويت.. لا لاستئناف الدراسة لحين زوال الفيروس ::: انتحار وافد مصاب بكورونا في الفروانية ::: الكويت.. مواعيد وآلية عمل البنوك بعد إنتهاء حظر التجول :::

رسالة من عضو الموقع.. "الشنطة ضاعت فى طيران الجزيرة"

رسالة من عضو الموقع.. "الشنطة ضاعت فى طيران الجزيرة"

طيران الجزيرة

+    -
16/06/2019 01:29 م
كتب : مصريون فى الكويت
انا سافرت من برج العرب يوم الثلاثاء ١٣/٦ انا و ابني على طيران الجزيرة كنت رايحة لزوجي في الكويت و انا بوزن لقيت عندي وزن زيادة لقيت ورايا شاب اسمر مكنش معاه وزن طلبت منه انه ياخد مني شنطة و سألته اذا كان رايح الكويت على طيارة الجزيرة قالي اه كتر الف خيره لما لقاني دايخة بابني اخد الشنطة و كمان طلع معايا لحد ما ركبني الطيارة و راح قعد على كرسيه انا معرفش عنه اي معلومة و لا حتى اسمه و تكت الشنطة كان معاه لما نزلت مطار الكويت ملقتهوش و لا لقيت الشنطة نزلت على السير و لما انهارت و قعدت اسال قالولي انه ممكن يكون نزل الكويت ترانزيت.
 
 
و في الحالة دي الشنط مش بتنزل على السير و هو نفسه بيكون موجود في قاعة تانية حاولت كتير اتحايل عليهم يدخلوني المكان اللي فيه اللي منتظرين الترانزيت لكنهم رفضو لاني كنت ختمت الباسبور الشنطة دي فيها حوالي ٢٠ كيلو فيها كل هدومي انا و ابني و علاج و الله و محتجينه جدا انا و ابني و الله و غالي جدا و معنديش روشتة بيه و لا اقدر أجيبه من هنا و في متعلقات شخصية بتاعتي كمان انا معرفش الترانزيت كان رايح فين. 
 
 
 
 
المصدر: خاص بموقع مصريون فى الكويت

اكتب تعليقك

ادارة الموقع غير مسئولة عن تعليقات المشاركين واى اساءة يتحملها صاحب التعليق وليست ادارة الموقع