×

مصريون في الكويت

EGKW

خبر عاجل

قتلت حلم أبيها في الليلة الثانية.. ماذا حدث بين فتاة ميت عقبة وصديقها طوال 4 ليالٍ؟ ::: رسميا.. التليفزيون الصيني يعلن وفاة مدير مستشفى ووهان بسبب كورونا ::: مقطع مسيء يزج بخادمتين وافدتين في السجن بالكويت ::: سعر صرف الدينار الكويتي في الاسواق المصرية اليوم 18 فبراير ::: راجح جديد في الهرم يفشل في سرقة الموبايل فيطعن الضحية ::: التربية الكويتية لن تتعاقد مع أي وافد إلا بتعهد ::: فيديو.. عمر كمال عن قرار إيقافه: "عليا 40 ألف جنيه يوميا.. دا خراب بيوت" ::: مصر بالمركز الأول عالميا فى تصدير الموالح بـ1.8 مليون طن ::: هل يتدخل "صلاح" في تشكيل الفراعنة؟ مدرب منتخب مصر يرد ::: الحقنة بـ120 ألف جنيه.. حمو بيكا يكشف عن إصابته بمرض خطير ::: الفتوى والتشريع تستثني قضايا الدولة من الحد الأقصى للأجور ::: الصين تكتشف طريقة جديدة لعلاج فيروس كورونا ::: ضمان: الوافد بالكويت يدفع 2.5 دينار لجميع الخدمات الطبية.. 130 ديناراً رسوم التأمين الجديدة يتحملها رب العمل ::: كهربا يعلن ارتباطه بـ شقيقة نجمة مسرح مصر.. تفاصيل ::: إيران في ظلام..انقطاع الكهرباء في البلاد واتهامات بتورط أمريكا :::

بعد أيام من زفافها .. هنا الزاهد تدخل المستشفى

بعد أيام من زفافها .. هنا الزاهد تدخل المستشفى

هنا الزاهد

+    -
21/09/2019 01:38 ص
كتب : Egyptians in Kuwait

نشر الفنان أحمد فهمي صورة لزوجته الفنانة هنا الزاهد وهي ترقد في أحد المستشفيات عبر حسابه الشخصى بموقع التواصل الاجتماعي انستجرام.

وعلق أحمد فهمى على الصورة قائلا: "عامة انا مليش فى الحركات البيئة زى دى خالص ولا عمرى كنت هجيب سيرة ولا انزل صور زى دى و بقالي شوية بهزر مع صحابى الزملكاوية عالماتش".

وتابع: " بس احنا برا مصر انا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة و دلوقتى رحنا لتالت مرة عشان تعبت تانى جدا .. بجد فيه ناس مركزة أوى أوى أوى معانا لدرجة أن فى مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش اى حد من الزملاء عن الجائزة اللى واخدها لا بيسالوها عننا وعن الفرح وعن تدخلى فى شغل هنا والغريب أن فيه بعض الزملاء خاضوا فى حياتنا الشخصية".

واضاف: "بجد شكرا جدا لكل الناس اللى فرحنالنا من قلبها و ربنا يديمكو نعمة .. أما بجد اللى مركزين أرجوكوا الحياة مش ناقصة .. أحنا فى شهر العسل و بايتين اهو في المستشفى".

المصدر: ص.ب

أحمد فهمي  هنا زاهد  في المستشفي  بره مصر  موقع التواصل الاجتماعي  انستجرام  مصريون في الكويت 

اكتب تعليقك

ادارة الموقع غير مسئولة عن تعليقات المشاركين واى اساءة يتحملها صاحب التعليق وليست ادارة الموقع